کد خبر: بررسی-راهکارهای-همکاری-بیمارستان-های
۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
بررسی راهکارهای همکاری بیمارستان های خصوصی و خیریه در بحران کرونا

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در نشست هم اندیشی با اعضای مجمع بیمارستان های خصوصی و خیریه، ضمن اعلام حمایت مجموعه دانشگاه از مراکز درمانی غیردولتی، بر توسعه همکاری ها به ویژه در بحران کرونا تاکید کرد.

وی یکی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت و رهایی از بحران کنونی را همکاری های بین بخشی دانست و گفت: استان فارس در این امر بی نظیر است.

او ادامه داد: همکاری بیمارستان های خصوصی و خیریه با دانشگاه به ویژه در بحران کرونا تحسین برانگیز است و امیدواریم این همکاری ها تقویت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آگاهی از مشکلات بیمارستان های خصوصی در این شرایط سخت، نسبت به پیگیری رفع دغدغه های آنان در سطح استانی و کشوری قول مساعد داد.

دکتر لطفی اظهار کرد: تلاش می کنیم به زودی نشست هایی با سازمان نظام پزشکی، پزشکی قانونی، دادگستری، نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت  برای تسریع در رفع مسایل بیمارستان های خصوصی و خیریه برگزار شود.

در این نشست اعضای مجمع بیمارستان های خصوصی و خیریه شیراز به پاس همکاری و حمایت های ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مراکز درمانی غیردولتی، از او تقدیر کردند.

این نشست با حضور دکتر «مهرزاد لطفی»رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه، دکتر «فیض الله منصوری» را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور مراکز غیر دولتی و اعضای مجمع بیمارستان های خصوصی و خیریه برگزار و مسایلی مانند عملکرد مراکز درمانی، ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کووید۱۹، فعالیت آمبولانس های خصوصی، تعرفه ها و پوشش بیمه ای، ارایه خدمات به بیماران، اعمال جراحی، آیین نامه ها و قوانین، موارد حقوقی و تعزیرات حکومتی مطرح و بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha