کد خبر: برقراری-اینترنت-پرسرعت-همراه-در-10-روستا
۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال 10 روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

بهی با اعلام این خبر عنوان کرد: طی یک ماه اخیر با راه اندازی 4 سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات، پوشش اینترنت پرسرعت همراه و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، برای مردم 10 روستای استان فراهم شد.

وی با اشاره به ارائه تکنولوژی نسل چهار همراه در این سایت ها، افزود: با اجرای این چهار سایت در روستاهای خوان شهرستان درمیان و رقه، اصفاک و نیگنان شهرستان بشرویه، این روستاها و روستاهای اقماری آن ها با جمعیتی بالغ بر 900 خانوار از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی با اشاره به برنامه توسعه شبکه همراه روستایی گفت: علاوه بر این با راه اندازی یک سایت نسل دو در روستای کنگان شهرستان سربیشه، 122 خانوار این روستا و روستای زولسک از پوشش تلفن همراه بهره مند شدند.

بهی اظهار کرد: اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha