کد خبر: بهبودی-1-3-میلیون-نفر-مبتلا-به-کروناویرو
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷
بهبودی 1.3 میلیون نفر مبتلا به کروناویروس
به گزارش گروه بهداشت ‌و درمان (خبرگزاری سلامت) به نقل از Yahoo، اکثر افرادی که  به کروناویروس مبتلا می‌شوند بهبود می یابند. بیش از 1.3 میلیون پرونده از در سراسر جهان ثبت شده است.
تام دوسینسکی، مدیر آموزش اپیدمیولوژی در دانشگاه ایندیانا دانشگاه پوردو ایندیاناپولیس، در گفتگو نوشت: سرانجام، اگر همه چیز خوب پیش برود، سیستم ایمنی بدن شما ویروس موجود در سیستم شما را به کلی نابود خواهد کرد. فردی که به ویروس آلوده شده و از ویروس بدون عوارض و با سلامتی طولانی مدت زنده مانده است، بهبود یافته است.

کروناویروس و تعداد بهبود یافتگان

[caption id="attachment_116052" align="aligncenter" ]بهبودی 1.3 میلیون نفر از کروناویروس Young female chemist working with poisonous liquid in a laboratory.[/caption]
هنوز بسیاری از بلاتکلیفی باقی مانده است: هنوز مشخص نیست که چند نفر بهبود یافته اند ، این بیماری در طولانی مدت چه تاثیری بر آنها خواهد گذاشت یا چه مدت از مصونیت خود در امان خواهند بود. این روند می تواند زمان و درد بیشتری را از آنچه مردم درک می کنند ، بطلبد. آنچه در این تحقیق تاکنون در مورد افرادی که از کووید-19 بهبود یافته اند نشان می دهد. اگرچه بیش از 1.3 میلیون نفر که مبتلا به کروناویروس بوده‌اند در سراسر جهان بهبود یافته اند ، اما طبق گفته Worldometer، تعداد واقعی احتمالاً به مراتب بیشتر است.
داده‌ها در مورد بهبودی دقیق تر از تعداد موارد و آمار تلفات است و بسیاری از شهرستان‌ها، ایالت ها، سرزمین ها و مناطق گزارش نمی کنند که تعداد بسیاری از ساکنان آنها بهبود یافته اند.
موارد کشف شده در خارج از کشور براساس گزارش رسانه های محلی تخمین های سطح کشور است و ممکن است به میزان قابل توجهی کمتر از تعداد واقعی باشد.
بعلاوه، به دلیل محدود بودن آزمایش در بعضی از کشورها (از جمله ایالات متحده)، شدیدترین موارد در ابتدا برای تشخیص رسمی در اولویت قرار گرفتند. افرادی که علائم خفیف داشتند یا اصلاً هیچ کدام از آنها وجود نداشت، کمتر احتمال دارد که آزمایش شوند.
مترجم: معین حبیبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha