کد خبر: بهره‌مندی-بیش-از-200-هزار-نفر-از-خدمات-طرح
۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۳

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی اظهار کرد: طرح ملی «ناظران سلامت» در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای اهداف و برنامه های جمعیت هلال احمر، بیماریابی سریع‌‌تر، قرنطینه کردن افراد مبتلا و حمایت معیشتی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه «هرخانه یک پایگاه سلامت» در سراسر استان قم از ابتدای آذرماه کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این طرح طی یک همکاری مشترک با وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفان همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این طرح با همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه های علوم پزشکی استان، در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا می شود.

بهرامی بیان کرد: در طرح ملی «ناظران سلامت» از 12 آذر  تا 10 دی ماه سال جاری، 2792 مورد بازرسی صنفی انجام شده و 200 هزار و 36 نفر از خدمات این طرح  بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: بیش از 250 نفر از جوانان، امدادگران و داوطلبان در قالب 1464 تیم فعال در روز و 14 هزار و 626 نفر-ساعت در این طرح مشارکت داشتند. در مجموع 2852 نفر- روز از اعضا اعم از خواهران و برادران به همراه کارشناسان بهداشت از واحدهای صنفی و اماکن مختلف دیگر بازدید و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha