کد خبر: بهره-برداری-از-بیمارستان-نیروی-دریایی
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریدون همتی در نشست شورای فنی استان هرمزگان که با موضوع پیگیری آخرین وضعیت بیمارستان‌های در حال احداث در هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: در راستای تامین منابع مالی برای پروژه بسیار مهم و بزرگ بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و تاکنون ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح جذب شده است.

وی ادامه داد: با تامین نیروی انسانی مورد نیاز توسط پیمانکار، مراحل اجرایی و فنی احداث این پروژه به طور شبانه روزی در حال انجام است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

استاندار هرمزگان افزود: برای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب نیز چنین برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا این پروژه نیز با پشتیبانی و تامین مالی تا پایان خرداد سال آینده افتتاح شود.

همتی تصریح کرد: بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس نیز با پیشرفت فیزیکی بسیار بالا تا دو ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی گفت: پیگیری های لازم جهت تامین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان از طریق وزارت بهداشت در حال انجام است تا در نیمه دوم سال جاری، امکانات این بیمارستان در استان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بیمارستان شریعتی بندرعباس نیز مراحل نهایی نصب تجهیزات را پشت سر می‌گذارد.

همتی اظهار داشت: بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی نیز توسط پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس در حال احداث است و پیگیری های لازم جهت سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه و همچنین بیمارستان جدید کودکان بندرعباس نیز در حال انجام است تا این طرح ها نیز تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی این بیمارستان ها، استان هرمزگان در حوزه درمان به شرایط بسیار بهتری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha