کد خبر: بیش-از-93-درصد-گروه-سنی-بالای-18-سال،-زیر-پوش
۱۲ دی ۱۴۰۰، ۸:۴۹

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تا کنون 93.22 درصد از گروه های سنی بالای 18 سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، دز اول واکسن و 78.65 درصد از این گروه سنی دز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر مجید جعفری نژاد، با اشاره به اینکه  در افراد بالای 12 سال نیز تاکنون 92.83 درصد دز اول واکسن و  77.75 درصد نیز دز دوم واکسن را دریافت کرده اند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون یکی از مهمترین راههای پیشگیری از بیماری و بدحالی بعد از ابتلا است از عموم مردم درخواست می کنیم در صورت فرا رسیدن موعد مقرر برای دریافت واکسن نوبت دوم و سوم خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون 396 هزار و 333 نفر دز سوم واکسن را دریافت کردند افزود: همچنین 13 هزار و 951 نفر که شامل پرسنل بهداشت و درمان می شوند نیز دز یادآور واکسن را دریافت کرده اند.

دکتر جعفری نژاد با بیان اینکه تاکنون 10.66 درصد جمعیت بالای 18 سال سه دز واکسن را دریافت نمودند، گفت: دز سوم واکسن کرونا در تمام مراکز بهداشتی ، تجمیعی و سیار واکسیناسیون تزریق می شود.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام واکسیناسیون کامل، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به اومیکرون دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha