کد خبر: بیمارستان-های-بندر-ماهشهر-و-بندر-امام-خ
۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۱۵

به گزارش گروه استان های  خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه ملت، حبیب آقاجری درباره  وضعیت  توسعه بیمارستان های بندر  امام خمینی ( ره)  و بندر ماهشهر ، گفت:بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر، تنها بیمارستان دولتی شهرستان است که علاوه بر جمعیت بندر ماهشهر، به بیماران شهرستان های اطراف نیز خدمات رسانی می کند.

  نماینده مردم  بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و فداکاری های کادر درمان تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، کمبود تجهیزات در بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر و راه زینب بندر امام خمینی(ره) بیشتر نمایان شد که با فداکاری کادر درمان و پزشکان بخشی از این کمبودها تا حدودی پوشش داده شد.

وی ادامه داد: در این مدت اقدامات مثبتی برای رفع مشکلات و کمبود تجهیزات صورت گرفت؛ اما این دو بیمارستان نیازمند توجه و حمایت بیشتری از سوی وزارت بهداشت هستند.

آقاجری افزود: در نشستی که با جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت برگزار کردیم مقرر شد؛ بخشی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر و راه زینب بندر امام خمینی(ره) خریداری شود.

 نماینده   مردم بندر  ماهشهر در  مجلس  ادامه داد: بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر و راه زینب بندر امام خمینی(ره) نیازمند توجه و حمایت بیشتری از سوی وزارت بهداشت هستند.

آقاجری در خصوص بیمارستان امام موسی کاظم(ع) بندر ماهشهر نیز  یادآور شد: بیمارستان امام موسی کاظم(ع) نیز با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی مواجه است و پیگیر این موضوع هستیم که سازمان تامین اجتماعی به تعهدات خود در خصوص این بیمارستان عمل کند و فرآیند تجهیز آن را تسریع بخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha