کد خبر: تا-حد-امکان-در-خانه-بمانید
۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴
تا حد امکان در خانه بمانید!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از تینا نادری روابط عمومی برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند»،مجتبی خالدی گفت: همان‌طور که می‌دانید درچند روز گذشته شاهد آلودگی هوا در استان‌های تهران، مشهد، قزوین و اراک و اصفهان بوده‌ایم. البته در شهر تهران بیشتر با این پدیده مواجه هستیم. هموطنان عزیز باید توجه کنند که شرایط برای گروه‌های حساس ناسالم گزارش‌شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشورافزود: کسانی که مشکلات قلبی و تنفسی دارند روزهای دورکاری خود را به چنین روزهایی تغییر دهند که به‌هیچ‌عنوان در این شرایط بیرون نباشند. سالمندان در خانه بمانند و همچنین مادران کودکان را در منزل نگهدارند و پنجره‌ها را بسته و مایعات بسیار و سبزیجات تازه مصرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیلی مجبور هستند از منزل خارج شوند و دچار تنگی نفس و سنگینی در قفسه سینه می‌شوند، لطفاً از همان مراحل اولیه با اورژانس115 تماس بگیرند.

برنامه در انتهای الوند به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر، کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای نجمه جودکی، حامد مهربانی و مجید یحیایی از حدود ساعت ۷: ۲۰ صبح از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha