کد خبر: تسهیلات-بانکی-کم-بهرە-بە-دستفروشان-پرد
۳ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰
تسهیلات بانکی کم بهرە بە دستفروشان پرداخت می‌شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بهمن مرادنیا در دیدار با نمایندگان دستفروشان خیابان فردوسی پای گفتگو با آنان نشست و در جریان دغدغه ها و درخواست های آنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هدف ما در کردستان خدمت به مردم استان است و از هر امکان و راهکاری در راستای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد، افزود: ما درک می کنیم که در شرایط اقتصادی موجود دستفروشان واقعی از لحاظ معیشتی در تنگنا هستند اما این روش کسب وکار باید تغییر پیدا کند.

مرادنیا به وضعیت نامناسب و اسفبار خیابان فردوسی تا قبل از تصمیم به ساماندهی و تبدیل آن به پیاده راه اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال شهروندان و ساماندهی این خیابان مهم هزینه های بسیاری انجام شده و شایسته نیست این مکان دوباره به محل حضور دستفروشان تبدیل شود، ضمن اینکە این امر نیز مورد درخواست عموم مردم شهر سنندج است.

وی افزود: با هماهنگی شهرداری و رعایت ضوابط دستفروشان می توانند به صورت شب بازار از این پیاده راه استفاده کنند و بی گمان جذابیت این خیابان به حدی خواهد بود که بتواند مخارج زندگی دستفروشان را تامین کند. وی از دستفروشان درخواست کرد که در میان خود نمایندگانی برای شناسایی دستفروشان واقعی انتخاب کنند.

استاندار کردستان همچنین از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی برای ۲۰۰ نفر از دستفروشان واقعی خبر داد و گفت؛ دستفروشان می توانند از این تسهیلات در جهت ایجاد یک شغل پایدار استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha