کد خبر: تعطیلی-۱۷-قهوه-خانه-و-چایخانه-از-سوی-کار
۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کوه چنار، «خسرو شریف زاده» گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، در راستای اجرای مصوبات استانی و شهرستانی ستاد مدیریت کرونا، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از ادامه فعالیت ۱۷ قهوه خانه و چایخانه در سطح شهر قائمیه جلوگیری کردند.

وی  با اشاره به وضعیت بحرانی این شهرستان، رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن بخش زیادی از جامعه از ماسک که باعث شیوع گسترده ویروس کرونا و انتقال و انتشار سریع این ویروس از طریق اعضای خانواده و دورهمی های خانوادگی شده است را بسیار نگران کننده دانست.

او تاکید کرد: در صورت ادامه سهل انگاری و بی توجهی ها به پروتکل های بهداشتی، روزهای سخت و نگران کننده ای در پیش داریم و باید شاهد افزایش روزانه موارد بستری و مرگ ناگوار همشهریان باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوه چنار با تقدیر از همراهی کسبه بازار در دور نخست تعطیلات، از آنها خواست در شرایط بحرانی کنونی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در زمینه اجرای مصوبات و محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مدیریت کرونا شهرستان، مشارکت کنند.

شریف زاده همچنین بر نقش کلیدی و محوری بزرگان و ریش سفیدان فامیل، اقوام و طوایف شهرستان برای ارتقای فرهنگ عمومی در زمینه درک شرایط بحرانی و پرهیز از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و تشییع جنازه های شلوغ و بدون رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک، تاکید کرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha