کد خبر: توزیع-324-تن-کالای-تنظیم-بازار-در-خراسان-ج
۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، عباس جرجانی در هفتمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: در این ایام 244 تن برنج هندی 1121، 25 تن شکر، 40 تن مرغ منجمد و 15 تن گوشت منجمد گوساله ویژه نذورات و هیئت های مذهبی و از طریق اداره کل تبلیغات توزیع شد.

جرجانی تصریح کرد: در ابتدای این ایام سهمیه اقلام تخصیصی مطابق دستورالعمل در اختیار اداره کل تبلیغات اسلامی استان قرار گرفت تا مطابق دستورالعمل ابلاغی با بهره گیری از سامانه بیرق به هیئات مذهبی تحویل شود.

وی با بیان اینکه میزان اختصاص یافته برای این ایام بیش از سه برابر میزان توزیعی بوده است تصریح کرد: با پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته، میزان 983 تن کالای اساسی به عنوان سهمیه این ایام تامین شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برای باقی مانده این کالاها نیز تصمیم گیری شد و مقرر گردید توزیع اقلام مذکور تا پایان ماه صفر از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی برای باقی مانده این ایام به جهت استفاده در هیئت های مذهبی و نذورات مردمی ادامه داشته و بخش باقی مانده نیز برای کنترل بازار در سطح استان توزیع گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha