کد خبر: توسعه-صادرات-محصولات-ایرانی-در-بازار-ن
۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰
توسعه صادرات محصولات ایرانی در بازار نوظهور ویتنام

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، حمید زادبوم با اشاره به آمادگی سازمان متبوع خود برای ارائه هر نوع مساعدت در خصوص اطلاع‌رسانی از آخرین تصمیمات و ابتکارات تجاری اتخاذ شده برای تسهیل تجارت، بر همکاری سازمان به عنوان یک بازوی قوی و موثر نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تاکید کرد.

در این دیدار نظری، سفیر ایران در ویتنام نیز با قدردانی از تعامل سازنده سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد برای تحکیم روابط دو کشور و توسعه بازار در ویتنام اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است، در این دیدار همچنین برگزاری هر چه موثرتر دهمین اجلاس کمیسیون مشترک بین دو کشور، اقدامات لازم برای رفع موانع صادرات ایران به ویتنام و قرار گرفتن ایران در فهرست کشورهای مجاز برای صادرات محصولات دامی به ویتنام، برخورداری صادرکنندگان ایرانی از مزیت تعرفه‌های دولت کامله الوداد و مناسبات تجارت خارجی ویتنام مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha