کد خبر: تولد-نوزاد-عجول-در-آمبولانس-اورژانس-115-ف
۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محمد علی پاینده اظهار کرد: با توجه به عدم تمایل و مراجعه نکردن مادر باردار جهت دریافت مراقبت های دوران بارداری به مرکز خدمات جامع سلامت ، پرسنل واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت پیگیری و مراقبت در منزل این مادر باردار را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده، مراقبت از این مادر باردار بصورت مکرر و روزانه توسط بهورز روستا و ماما انجام می شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان افزود : روز گذشته بهورز روستا جهت انجام معایته و مراقبت به منزل این مادر باردار مراجعه کرده که متوجه شروع دردهای زایمانی وی می شود.

دکتر پاینده خاطر نشان کرد : با اطلاع وضعیت بیمار به واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت ،هماهنگی های لازم انجام و مامای مرکز خدمات جامع سلامت سنگ بست به همراه همکاران اورژانس 115 در محل حاضر شدند و بیمار را جهت اعزام به بیمارستان به آمبولانس منتقل کردند.

وی افزود :با انجام اقدامات تسهیل زایمان در آمبولانس توسط همکار ماما ، نوزاد در حین انتقال به بیمارستان در آمبولانس متولد شد.

دکتر پاینده گفت: مادر و نوزاد با حال عمومی خوب جهت طی مراحل درمان به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

پاینده خاطرنشان کرد: همکاران اعزامی اورژانس ۱۱۵ در این مأموریت آقایان امید حلمی و میلاد سپاهی ، همکار بهورز روستای کاریزمه خانم حاج سعدآباد و همکار ماما خانم راهداری بودند که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha