کد خبر: حضور-رییس-مجلس-در-کمیسیون-برنامه-و-بودج
۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۲
حضور رییس مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه جهت بررسی پیشنهادات پیرامون بودجه ۱۴۰۰

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس صبح امروز(دوشنبه 10 آذرماه) با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حمید رضا حاجی بابایی در تشریح دستور کار این نشست ضمن تبریک به مناسبت روز مجلس، گفت: روز مجلس به نام شهید آیت‌الله مدرس که نماد یک نماینده انقلابی و مردمی بوده، نامگذاری شده است و امیدواریم ما هم بتوانیم با پیروی از سیره این شهید بزرگ خدمتگذار واقعی مردم باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این نشست مشترکی است که در آستانه ارائه لایحه بودجه 1400 توسط دولت به مجلس تشکیل شده است تا درخصوص راهکارهای رسیدن به یک بودجه تاثیرگذار و کارآمد به نتیجه برسیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون توقعات اجتماعی به جایی از مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه بررسی و تصویب لایحه بودجه 1400 وجود دارد که انتظار می‌رود تغییراتی در اصولی که در سنوات گذشته برای بودجه وجود داشته است، اعمال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: با توجه به اینکه اصلاح ساختار بودجه نیز در مجلس شورای اسلامی مطرح است، بنابراین باید بودجه 1400 از نظر شفافیت منابع و درآمد با بودجه‌های سنوات گذشته متفاوت باشد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تاکنون تنها بودجه شرکت‌های دولتی ارائه شده و طبق قانون، دولت باید تا 15 آذرماه لایحه بودجه عمومی سالانه کشور را نیز به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha