کد خبر: داروسازان؛-حلقه-ای-تاثیرگذار-در-نظام-س
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر «مهرزاد لطفی» به این مناسبت آمده است:

نظام سلامت ایران اسلامی به خود می بالد با پیشینه ای غنی، از حضور فرهیختگانی نام آور بهره مند بوده که پشتوانه ای افتخارآمیز بوده اند برای خادمان امروز این عرصه و بدون شک در این میان یکی از بزرگانی که همواره مایه فخر و مباهات ایرانیان بوده، حکیم زکریای رازی است که با ذکاوت و دانش رفیع خود، عرصه های جدیدی رو به دانش نوین گشود و امروز ما از گذر قرن ها، یاد و نام او را به پاس خدمات ارزنده اش گرامی می داریم. به ویژه در ماه های اخیر، جهانیان بیش از پیش به خدمت ماندگار این حکیم ایرانی به جامعه بشریت، یعنی کشف الکل آگاهی یافتند.

به این مناسبت، تلاش های اساتید و همکاران محترم داروساز، دانشجویان و دست اندرکاران این عرصه را که با سرمشق قرار دادن آن حکیم بزرگ قدم در عرصه خدمت نهاده اند و به عنوان حلقه ای تاثیرگذار در نظام سلامت کشور همواره توانسته اند در ثمربخشی دستاوردهای دیگر همکاران به زیبایی موثر واقع شوند، ارج می نهم.

به ویژه همکاران شریف داروساز ما در استان فارس که از پیشگامان این عرصه بوده و توانسته اند جایگاه خود را در زمینه دانش های نوین، تربیت نیروهای توانمند و پژوهش های کاربردی در کشور اثبات کنند.

ضمن تبریک این روز ارزشمند به اساتید محترم، همکاران شریف و دانشجویان عزیز این حوزه، امید است با تلاش و کوشش شما عزیزان، شاهد ترقی و توسعه دانش داروسازی در استان فارس و بهره مندی هرچه بیشتر از توانمندی های موجود در زمینه های علمی و اشتغال زایی در این حوزه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha