کد خبر: داروسازان-در-فرهنگ-سازی-مصرف-بهینه-دار
۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه بازدید سرزده از داروخانه های شبانه روزی بندرعباس گفت: شهروندان توجه داشته باشند همانطور که در زمینه تشخیص و درمان بیماریها به پزشک خانواده مراجعه می کنند در زمینه مصرف بهینه داروها و همچنین آشنایی با تداخلات دارویی و زمان مصرف و عوارض دارویی می توانند از مسئولین فنی داروخانه ها که داروسازان زحمتکش هستند، مشاوره بگیرند.

 به گزارش خبرگزاری سلامت ،دکترحسین داودی در توضیح دلیل بازدید سرزده را از داروخانه های بندر عباس افزود: از آنجا که داروخانه ها بخش مهمی از ارائه خدمات سلامت در سطح جامعه هستند و با توجه به اینکه قسمت اعظم این خدمت توسط بخش خصوصی ارائه می گردد ،به سبب قدردانی و تشکر از زحمات این همکاران که همه روزه و حتی در روزهای تعطیل رسمی به خدمت رسانی مردم شریف استان مشغول هستند بازدیدی در این خصوص انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: از اهداف دیگر این بازدید سرزده، بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمت و همچنین سنجش میزان رضایت مردم شریف از خدمات دریافتی و همچنین بررسی فضای داروخانه و حضور فعال مسوول فنی داروخانه ها بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اذعان داشت: شهروندان توجه داشته باشند همانطور که در زمینه تشخیص و درمان بیماریها به پزشک خانواده مراجعه می کنند در زمینه مصرف بهینه داروها و همچنین آشنایی با تداخلات دارویی و زمان مصرف و عوارض دارویی می توانند از مسئولین فنی داروخانه ها که داروسازان زحمتکش هستند، مشاوره بگیرند.

وی در پایان تصریح کرد: توقع دانشگاه علوم پزشکی از همکاران داروساز این است که در داروخانه ها خدمات با کیفیت به مراجعه کنندگان ارائه دهند و انتظار داریم که داروسازان در فرهنگ سازی مصرف بهینه دارو نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha