کد خبر: درشت-مغذي-ها-روي-خط-راديو-سلامت
۱ تیر ۱۳۹۵، ۷:۲۰

برنامه «فراسو» شبكه راديويي سلامت، سه شنبه ـ  يكم تيرماه، با حضور كارشناسان به سوالات شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش درباره «درشت مغذي ها» پاسخ مي دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، «فراسو» عنوان برنامه اي از گروه تغذيه و سلامت شبكه راديويي سلامت است، كه به منظور آگاهي، اطلاع رساني، تعامل با شنوندگان و ارائه راهكارهاي مناسب؛ هر روز در اين برنامه راديويي از يكي از پزشكان متخصص دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ و راهكارهاي مناسب را ارائه دهد.

پروتئين‌ها اجزاء ضرورى سلول‌ها در تمام موجودات زنده هستند. هر بافت و مايع به استثناء صفرا و ادرار، مقدارى پروتئين دارد. ماهيچه‌ها تقريباً نيمى از پروتئين‌ها را شامل مى‌شوند. در همين ارتباط، اين برنامه، روز سه شنبه، با حضور پيام فرحبخش، دکتراي تغذيه به سوالات شنوندگان در خصوص «معرفي پروتئين ها؛ منابع غذايي و کارکردها» پاسخ مي دهد.

گفتني است، برنامه «فراسو» ، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقيقه، به كوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستي» و گروه «تغذيه و سلامت»، بر روي موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز، تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha