کد خبر: درمان-بیماران-عروقی-غیراورژانسی-مشکو
۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر فاطمه صادقی‌پور اظهار کرد: بیمارستان علوی به عنوان تنها مرکز تخصصی جراحی عروق در کشور رسالت خود را در جهت درمان بیماران نیازمند مداخلات عروقی در دوران پاندمی کرونا حفظ نموده است.

مدیر بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق علوی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: میزان بستری‌های روزانه در این مرکز در یک ساله کرونایی با کاهش 50 درصدی همراه بوده و از متوسط 50 نفر به 25 نفر در هر روز رسیده است.

دکتر فاطمه صادقی‌پور افزود: در بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق علوی خدمات درمان بیماری های عروق محیطی و  تروما به تمامی گروه‌های سنی به‌خصوص  بیماران پای دیابتی، بورگر، دیالیزی‌ و غیره ارائه می‌شود.

مدیر بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق علوی با بیان اینکه در این مرکز گروه های تخصصی و فوق تخصصی همچون جراحی عروق، غدد، پا و مچ پا، نفرولوژی، داخلی و قلب به بیماران خدمات ارائه می دهند خاطر نشان کرد: تعداد 250 نفر پرسنل کادر اداری و درمانی در این مرکز درمانی درمانی فعال هستند.

دکتر صادقی‌پور افزود: در ورودی بیمارستان تریاژ دو سطحی در نظر گرفته شده تا از سلامت بیماران و همراه آنها اطمینان خاطر حاصل شود و در صورت وجود کوچکترین علائم، بررسی های تکمیلی صورت می پذیرد تا بیماران عروقی مبتلا به کرونا از سایرین جداسازی شوند و ضمن دریافت خدمات درمانی مورد نیاز ، منجر به انتقال بیماری به سایرین نشوند.

وی افزود: در یک سال اخیر تعداد 3 تب‌سنج، 2 پالس اکسی‌مترو یک دستگاه دیالیز به تجهیزات پزشکی بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق علوی افزوده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha