کد خبر: دستگيري-سارقان-مسلح-100-ميلياردی-طلا-در-ل
۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵
دستگيري سارقان مسلح 100 ميلياردی طلا در لارستان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار رهام‌‎بخش حبيبي   بيان كرد:  شهريور ماه سال گذشته، 4 سارق مسلح با حمله به يك طلافروشي در بخش "بيرم" از توابع شهرستان "لارستان" با تهدید اسلحه و تخریب شیشه مغازه اقدام به سرقت حدود 10 كيلوگرم طلا و جواهر كرده و از محل متواري شدند.

وی خاطر نشان كرد: بلافاصله تيمي ويژه از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان "لارستان" براي رسيدگي به موضوع تشكيل شد و اين در شرايطي بود كه سارقان هيچ سر نخي از خود بجا نگذاشته بودند.

اين مقام ارشد انتظامي عنوان داشت: كارآگاهان پليس آگاهي با پايش اطلاعاتي، كنترل نامحسوس و اقدامات فني و تخصصي موفق شدند، اعضاي اين باند را شناسايي كنند.

سردار حبیبی با بيان اينكه ماموران پليس موفق شدند طي 3 عمليات منسجم، اعضاي باند 4 نفره سارقان را در استان "بوشهر" و شهرستان های "لامرد" و "فيروزآباد" دستگير كنند، گفت: كارشناسان ارزش طلاهاي سرقت شده را 100 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری خریداران طلاهای مسروقه ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: برخورد با جرايم خشن و سرقت‌هاي مسلحانه همواره از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس با افراد مجرم برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha