کد خبر: دستگيري-گروگانگير-و-رهايي-پسر-8-ساله-در
۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "رهام‌بخش حبيبي" با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامي "پارسيان" استان هرمزگان با اخذ نيابت قضائي مبني بر اينكه پسري 8 ساله در اين شهرستان توسط راننده يك دستگاه سواري پرايد ربوده شده و به "خنج" منتقل شده است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي گفت: ماموران انتظامي "خنج" به همراه ماموران اعزامي از شهرستان "پارسيان" با اقدامات فني و تخصصي و گشت زني‌هاي محسوس و نامحسوس، سواري پرايد در حالي كه در ميدان "مظلوم" در حال تردد بود را شناسايي و در يك عمليات ضربتي آن را متوقف كردند.

 سردار "حبيبي" با بيان اينكه ماموران با ترفندهاي خاص پليسي، فرد ربوده شده را رها كردند، گفت: در اين خصوص يك گروگانگير دستگير شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اينكه گروگانگير براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، گفت: متهم در بازجويي اوليه علت و انگيزه آدم ربايي را اختلاف حساب با پدر فرد ربوده شده عنوان كرد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه پسر 8 ساله صحيح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، تصريح كرد: اعضاي خانواده فرد ربوده شده و شهروندان از اقدام به موقع پليس قدرداني كردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha