کد خبر: دلنوشته-های-جمعی-از-اعضای-نظام-سلامت-به
۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹
 
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، این دلنوشته ها که از سوی برخی روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور نوشته شده، به شرح زیر است؛
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرمانده مقتدر ، خداجو ، و شاگرد مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع)
استاد ارجمند جناب آقای  سعید نمکی
عوامل و نیروهای تحت امر شما هم مثل خود شما در این مدت هشت ماه به کرات  در زیر انواع فشارها و لابه لای انواع چرخ‌ها له شده اند، اما با نگاه به شما و صبر و استقامتتان و ایمانتان و ولایتتان و خلوصتان و حاج قاسم سلیمانی بودن تان، دوباره جان گرفته اند و پشت سر شما به راه افتاده اند. همه مشکلات گفته و ناگفته شما را در سطح استان‌ها همه روسای دانشگاهها داشته اند و اگر هر کدام زبان بگشایندث، حقایق بسیاری که حتی در تصور نمی گنجد روشن خواهد شد .
نمایندگان شما در استانها به تبعیت از خود شما و به خاطر مردم و تامین سلامت آنان در نهایت نجابت و مظلومیت نقش سیبل متحرک را داشته اند که تیرها به مصالح مردم اصابت نکند.
استاد عزیز آنان که در این عرصه وارد شده اند و تاکنون باقی مانده اند با خدا معامله کرده اند همانطور که خود شما با حضرت حق معامله کرده اید.
انشاالله و به زودی اجر این زحمات و تلاشها محو این ویروس منحوس را به جشن خواهیم نشست.
علی(ع) یارتان
                        دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی
                      رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس
استاد بزرگوار جناب اقای دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
دلنوشته حضرتعالی درد دل فرماندهان و نیروهای خط مقدم تحت فرماندهی شماست که از ابتدا شروع بیماری کرونا تا به امروز به اشکال مختلف تلاش کرده‌اند، علاوه بر مدیریت درمان و دارو و تشخیص بیماری در میدان باشند و بنا به نیاز و درخواست و انتظار مردم مسائل اجتماعی و حاشیه ای بیماری را نیز کنترل کنند؛  البته بودند سازمانها و نهاد هایی که در مقاطع مختلف اقدام به مصادره اقدامات حضرتعالی و دانشگاه ها کردند، ولی نتوانستند در چشم بینا و بصیر مقام معظم رهبری تاثیر کنند و حمایت های ایشان از مدافعین راستین سلامت در مقاطع مختلف حاکی از عنایت ایشان به بخش سلامت و همکاران است علی ایحال اینجانب به عنوان پیشکسوت دفاع  مقدس و بخش سلامت کشور اعلام می دارم که علیرغم معوقات پرسنلی و بیمارستانی پشت سر شما هستیم و در این راه شب و روز نمی شناسیم و با تمام توان درجهت رفع مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم دینی را که به دوستان شهیدمان داریم ادا بکنیم.
                                         دکتر جواد آقازاده
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی
دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی
با همه سختی ها اطمینان داریم که این کشتی به توفیق الهی، حمایت های رهبری عزیز و هدایت مدبرانه شما با آبرو و عزت از این تلاطم ها و ورطه خطرناک عبور خواهد کرد و در این مسیر همه همکاران شما بهترین تلاش خود را به نمایش خواهند گذاشت. ما هم مثل شما مطالبه گر حقوق تلاشگران بی منت نظام سلامت هستیم.
                                  دکتر حسین ابراهیمی پور
                       رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
استاد عزیز جناب آقای دکتر نمکی
فرمانده بصیر و وارسته سلامت در بحران کرونا
دلنوشته حضرتعالی خطاب به سردار شهیدمان جوشش خون را در رگ های ما جاری می‌کند.
بعنوان کوچکترین سرباز شما اطمینان می‌دهم که مشکلات هیچگونه تاثیری در عزم و اراده ما در مقابله با این بحران و ناملایمات نخواهد داشت.
اطمینان دارم که روح بلند شهید سلیمانی و دست غیب، به کمک مردم ایران خواهد آمد.
یا حق
                                         دکتر مجتبی کلانتر
                             رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha