کد خبر: راه-اندازی-بخش-سرپایی-بیماران-کرونا-در
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷
راه اندازی بخش سرپایی بیماران کرونا در بیمارستان شهدای گمنام

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر سید مجتبی میرهاشمی رییس بیمارستان ضمن بیان این خبر گفت: بیمارستان شهدای گمنام از ابتدای بحران پاندمی کرونا به عنوان یکی از سانترهای اصلی دانشگاه در ارایه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا فعالیت داشته است و در موج چهارم این بیماری نیز با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به بیماران و مراجعان است.

به گفته وی  بخش سرپایی ارایه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از شنبه چهارم اردیبهشت ماه در این مرکز آغاز به کار کرده است.

دکتر میرهاشمی  با اشاره به روند سریع آماده سازی و تجهیز خاطرنشان کرد: این بخش با توجه به راهبرد جدید وزارت بهداشت در ارایه خدمات سرپایی به بیماران مبتلا به کرونا که دچار وضعیت حاد بیماری نیستند در کوتاهترین زمان تجهیز و راه اندازی شد و به بهره برداری رسید.

 رییس بیمارستان افزود: این بخش سرپایی دارای هفت تخت در کنار سایر تجهیزات مورد نیاز برای ارایه خدمت به بیماران است که  از صبح تا عصر به بیماران خدمت رسانی می کند.

 مدیر پرستاری بیمارستان شهدای گمنام  نیز در این خصوص گفت: بخش سرپایی برای ارایه خدمات تزریق دارو به بیمارانی که وضعیت حاد و بحرانی ندارند راه اندازی شده است تا ضمن ارایه خدمت در فضایی مناسب تر و در زمان کمتر به بیماران از اشغال تختهای اورژانس و بستری نیز کاسته شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اثرات مثبت این کار در ارتقای رضایت بیماران و جلوگیری از ازدحام و معطلی بیماران تاکید کرد: بیمارستان شهدای گمنام جزو معدود بیمارستانهایی است که این خدمت را برای ارتقای کمی و کیفی خدمات درمان به بیماران کرونا ارایه داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha