کد خبر: رسالت-و-جایگاه-دانشگاه-علوم-توانبخشی-و
۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با همراهی دکتر سیدحسن امامی رضوی دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پرشکی کشور، در نشستی با رییس، معاون و مدیران آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، شرکت کرد، بابت پیشرفت های دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، به مسئولان این دانشگاه، خداقوت گفت و افزود: این دانشگاه چند نقطه قوت دارد و سرمایه های نهفته ای را در خود جای داده که کمتر به چشم می خورند.
وی تصریح کرد: خیلی از دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در کل کشور، تاثیرگذار هستند، سهم تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه بالاست و اسم و رسم، رسالت و جایگاه ارزشمند آن، سبب درخشش بین المللی این دانشگاه با ماموریت های ویژه آن در حوزه های توانبخشی و سلامت اجتماعی شده است.
معاون آموزشی وزارت بهداشت، با اشاره به ارتباط برقرارشده میان دو وزارتخانه بهداشت و علوم ، پیشنهاد داد: به دلیل وجود مشکلات در مسیر جذب هیات علمی، خوش فکرترین، با هوش ترین، تاثیرگذارترین، و افراد قدر رشته های این دانشگاه را در کشور شناسایی کرده و نسبت به جذب آنان جهت همکاری با این دانشگاه اقدام کنید.
دکتر حقدوست در پایان سخنانش، ابراز امیدواری کرد که روز به روز بر اثربخشی این دانشگاه در حیطه های ملی و بین المللی افزوده شود.
پیش از سخنان معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر سید حسن امامی رضوی دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پرشکی کشور گزارشی از تحقق اهداف آموزشی وزارت بهداشت طی سالهای اخیر ارائه داد، ضمن آنکه دکتر محمدرضا خدایی معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دکتر واحدی مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش این دانشگاه، فعالیت های حوزه آموزش و برنامه های آن را تشریح کردند.
در پایان این دیدار نیز، مسئولان وزارت بهداشت از پروژه در دست اجرای آزمایشگاه توانبخشی دانشگاه دیدن کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha