کد خبر: رشد-۱۵-درصدی-جابه‌جایی-کالا-در-آذربای
۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اظهار داشت:‌ ثبت بیش از ۱۷ میلیون تن در جا به جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل در آذربایجان شرقی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ درصدافزایش داشته است.

کاظم  تیمورزاده گفت:‌ تعداد بار نامه صادره دراین مدت یک میلیون و ۱۷۷ هزار برگ بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهارداشت: در ۹ ماه اول امسال ناوگان حمل ونقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بامحدویت‌ها و ممنوعیت‌های سفر روبرو بوده بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دو میلیون و ۱۱۵هزار مسافر را با بیش از ۳۱۷ هزار سفرجابه جاکرده  است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش داشته است.

لازم به ذکراست که در حال حاضر تعداد ناوگان باری سنگین دارای کارت هوشمند استان ۲۴۷۱۴ دستگاه، تعداد رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۲۶۶۳ نفر و تعداد اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۶۹۳دستگاه است.

همچنین تعداد ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا , تعداد ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل ونقل مسافری , تعداد ۶۳ شرکت حمل ونقل بین المللی فعال کالا وتعداد ۶ شرکت حمل ونقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha