کد خبر: روزانه-حدود-۸-میلیارد-ریال-در-زمینه-تام
۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۹:۱۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر حمید رضا اسلامی با بیان اینکه حوزه های مختلف این معاونت نقش حمایتی و پشتیبانی را از مراکز درمانی در بحران کرونا دارند و در این مسیر به طور شبانه روزی تلاش می کنند خاطر نشان کرد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا و ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه، اقدامات لازم در راستای توسعه زیر ساخت ها و تامین تجهیزات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت و تا کنون اقدامات متعدددی در این زمینه صورت گرفته است.

وی آماده سازی آزمایشگاه تست کرونا بیمارستان امام رضا(ع) ظرف مدت سه روز  را از جمله اقدامات مهم این معاونت برشمرد و گفت: آماده سازی این آزمایشگاه در شرایط عادی هفته ها به طول می انجامید که در یک اقدام جهادی به منظور ارائه خدمات به بیماران، در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده سازی و فعال شدن اورژانس بیمارستان قائم(عج)، تکمیل بخش عفونی بیمارستان امام رضا(ع)، پارتیشن بندی اورژانس عدالتیان برای خدمات رسانی بهتر به بیماران کرونایی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

دکتر اسلامی  افزود:نصب و راه اندازی سیستم های هواساز و تهویه در مراکز درمانی کرونایی به منظور اکسیژن رسانی و تهویه هوای بخش ها، از دیگر اقداماتی است که در راستای خدمات رسانی به بیماران انجام شده است.

وی با بیان اینکه نگهداشت مراکز درمانی به ویژه مراکز درمانی کرونایی و سیستم های هواساز این مراکز از دیگر اقدامات مهمی است که به طور شبانه روزی در حال انجام است تا در روند خدمات رسانی به بیماران اختلالی ایجاد نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha