کد خبر: سال-تحصیلی-جدید-فرصتی-برای-پیشرفت-در-آم
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
سال تحصیلی جدید فرصتی برای پیشرفت در آموزش های مجازی و به روز

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر «محسن مقدمی» آمده است:

آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مجدد تلاش جدی تر دانشجویان با آموزش های اعضای محترم هیات علمی و همراهی حیطه های مختلف فعال در حوزه آموزش است.

در سال تحصیلی پیش رو با توجه به وجود شرایط همه گیری بیماری کرونا در دنیا، رویکردهای جدید آموزش های مجازی فرصتی خواهند بود برای یادگیری های بیشتر و به روز که این مهم نیازمند ایجاد روحیه انعطاف پذیری در دانشجویان می باشد؛ زیرا باید خود را با شیوه های جدید آموزشی منطبق نمایند و زمینه ای را فراهم کنند که آموزش ها را بهتر از گذشته دریافت نمایند و در کسب دانش پرتلاش باشند.

تلاش برای دستیابی به اهداف آموزشی با شیوه های مناسب به گونه ای که سلامت دانشجویان در اولویت باشد، نیاز به هماهنگی و جدیت بیشتر فعالان در حوزه آموزش را می طلبد که با هماهنگی های انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز سعی شده که این مهم فراهم گردد.

با وجود تمامی تغییراتی که شرایط موجود برایمان فراهم نموده است، باید تلاش کنیم که تمامی این موارد را به فرصت تبدیل نماییم تا شاهد روزهای درخشانی باشیم.

سال تحصیلی جدید را با بهترین آرزوها برای تمامی دانشجویان خواهانم و از پروردگار مهربان برای تمامی فرزندان این مرز و بوم سلامتی، توانمندی و سربلندی می طلبم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha