کد خبر: سفر-رئیس-جمعیت-هلال-احمر-به-سیستان-و-بلو
۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳
سفر رئیس جمعیت هلال احمر به سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه ا جتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

در این سفر 2 روزه، دکتر همتی از اجرای طرح نذر آب ۳ در مناطق محروم استان بازدید و در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم قرار خواهد گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امامان جمعه اهل تسنن و تشیع، بازدید از پایگاه‌های امدادی، دیدار با استاندار از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمعیت هلال احمر به استان سیستان و بلوچستان است.

در این سفر، دکتر محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان، دکتر روح اله استاک سرپرست کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی و نیز دکتر سعید مهرزادی مشاور اجرایی رئیس جمعیت هلال احمر، دکتر همتی را همراهی می کنند.

‏امسال برای سومین سال متوالی طرح ‎نذر آب  توسط ‎جمعیت هلال احمر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان از نیمه شهریور تا هفته اول مهر اجرایی خواهد شد.در این طرح، سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی(با پیوست ویروس کرونا) و برخورد با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر، تصفیه آب و لوله کشی برای دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم اجرایی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha