کد خبر: سیر-صعودی-شمار-مبتلایان-به-کرونا-در-اصف
۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر طاهره چنگیز افزود: متاسفانه افزایش تعداد موارد مثبت قطعی جدید در استان مشاهده می‌شود که باید تدابیر ویژه ای اتخاذ شود و مردم نیز همه موارد پروتکل بهداشتی را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: برغم اینکه جمعیت اصفهان حدود هفت درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده، اما نزدیک به یک سوم کل موارد مثبتی که در ۲۴ ساعت گذشته در کشور گزارش شد مربوط به این استان بوده است، به همین دلیل مراقبت جدی و اقدامات همه جانبه‌ از سوی مسئولان استان و مردم الزامی است تا مبتلایان شناسایی و قرنطینه شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  اظهارکرد: در صورتی که موارد مبتلا به کرونا افزایش یابد بیمارستان‌ها آمادگی کامل برای خدمت رسانی را دارند.

دکتر چنگیز افزود: با توجه به خیزی که استان اصفهان در حال تجربه است، امیدواریم این خیز نمودی در موارد بستری نداشته باشد و اقدامات سرپایی به نحو مناسب انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث آموزش و پرورش در اولویت بوده و به هیچ عنوان نباید متوقف شود اما در این شرایط باید روش آموزش تغییر کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: مسلم است که آموزش حضوری موثرتر و ارزشمندتر از آموزش‌ غیر حضوری است ولی در این شرایط بحرانی استان به والدین توصیه می‌کنم اگر امکان انجام و پشتیبانی از آموزش غیر حضوری فرزند خود را دارند، فرزندان را به مدرسه نفرستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha