کد خبر: ضرورت-احداث-بیمارستان-هزار-تختی-برای-ا
۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرودگاه پیام ظرفیت بسیار ارزشمندی است که متاسفانه هنوز به سوددهی نرسیده چراکه باید مدیریت این مجموعه به شرکت فرودگاه های کشور سپرده شود تا بدرستی در مسیر اصلی خود قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مجتبی عبداللهی در حاشیه جلسه هم اندیشی با نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرودگاه پیام ظرفیت بسیار ارزشمندی است که متاسفانه هنوز به سوددهی نرسیده چراکه باید مدیریت این مجموعه به شرکت فرودگاه های کشور سپرده شود تا بدرستی در مسیر اصلی خود قرار گیرد.

وی گفت: فرودگاه پیام در بخش مسافری پدافند فرودگاه های مهرآباد و امام (ره) است که باید در این راستا به صورت تخصصی و برنامه محور اقدام کند.

عبداللهی افزود: در بخش کارگو نیز نقش بسیار پررنگی در توسعه صادرات استان، ارزآوری، تولید و اشتغال خواهد داشت، مشروط به اینکه یارانه سوخت برای پروازهای باربری دریافت کند و فعالیت خود را افزایش دهد.

وی گفت: با توجه به این ظرفیت ها اعطای مدیریت فرودگاه پیام به شرکت فرودگاه های کشور و تخصیص سوخت یارانه ای برای پروازهای باری مورد تقاضا است.

وی افزود: با برآورد جمعیت استان، البرز باید ۹ هزار تخت بیمارستانی داشته باشد که اکنون ۳ هزار تخت دارد که از این تعداد ۲ هزار تخت مربوط به بخش دولتی و باقی خصوصی هستند.

عبداللهی گفت: در شرایط فعلی درصدد اخذ موافقت و تعریف کدپروژه برای احداث یک بیمارستان هزار تختی در استان هستیم که این امر می تواند از طریق فاینانس و یا مشارکت بخش خصوصی محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha