کد خبر: ظرفیت-بیمارستان-شهید-مطهری-مرودشت-در-م
۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، رئیس  شبکه بهداشت و درمان مرودشت  گفت : این ویروس مرگبار در سایه بی‌توجهی مردم و برخی مسئولان  با سیر صعودی می‌تازد و به شدت در حال گسترش است.

مجید اکبرزاده اظهار کرد : وضعیت فوق قرمز در شهرستان باعث شد ظرفیت پذیرش بیمار دربخش آی سی یو و مراقبت های ویژه بیمارستان شهید مطهری مرودشت تکمیل شود .

او یادآور شد : با ادامه این روند و تکمیل ظرفیت تخت های بستری بیمارستان  ناچار خواهیم بود ساير بخش هاي درماني و حتي بخش فوریت های پزشکی این بیمارستان را نیز به بیماران کرونا اختصاص دهیم .

وی  با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌های شهرستان مرودشت  به شدت در حال افزایش است ، خاطر نشان کرد: همچنان تنها راه کنترل بیماری رعایت صددرصدی پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مرتب دست‌ها و عدم حضور مطلق در تجمعات است .

رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت  افزود : در حالی که هوا رو به سردی می‌رود و کم کم باید منتظر بیمارانی بود که با علائم آنفلوآنزا و سرماخوردگی نیز راهی بیمارستان می‌شوند.در چنین شرایطی اگر مردم و برخی مسئولین همچنان نسبت به این بیماری بی توجهی کنند شهرستان به زودی با یک بحران ناگوار رو به رو خواهد شد .

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha