کد خبر: لزوم-تقویت-آموزش-های-ارتباط-با-بیمار-به
۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۱

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه پرستاران بیشترین زمان را در ارتباط با بیماران دارند اظهار کرد: در راستای گسترش کیقی خدمات، لازم است مباحث آموزشی ارتباط با بیمار و اخلاق حرفه ای به دانشجویان این رشته تقویت شود .

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محمد علی کیانی در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشکده پرستاری و مامایی با بیان اینکه در کنار پزشکان، پرستاران در روند درمان بیماران مهمترین نقش را ایفا می کنند و بیشترین زمان را در ارتباط با بیماران دارند تصریح کرد: دانشجویان باید به شکل مناسبی آموزش های مهارت های ارتباطی را با رعایت اخلاق حرفه ای فرا بگیرند تا بیش از پیش در مسیر خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی گام برداشت.

وی با بیان اینکه پرستاران در دوران همه گیری ویروس کرونا با حضور موثر و ایثارگرانه نقش مهمی در خدمات رسانی به بیماران داشتند تصریح کرد: لازم است ، تعاملات مناسبی میان دانشکده پرستاری و مامایی و گروه زنان ایجاد شود تا بتوان ضمن گسترش برنامه های آموزشی و پژوهشی در توسعه کیفی خدمات نیز موفق عمل نمود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی در تمامی ابعاد باید در اولویت دانشکده های زیر پوشش این دانشگاه قرار گیرد اظهار کرد: در سال های اخیر اقدامات ارزنده ای در توسعه کمی و کیفی دانشکده پرستاری و مامایی شده است و در حال حاضر این دانشکده رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است و انتظار می رود که این جایگاه با تلاش مدیریت جدید بیش از پیش ارتقاء یابد.

در پایان این نشست از تلاش های ارزنده دکتر عباس حیدری قدردانی و دکتر فاطمه حاجی آبادی به عنوان سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha