کد خبر: مطالبات-برحق-پرستاران-را-پیگیری-می‌کن
۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۷

استاندار کردستان در دیدار با اعضای نظام پرستاری سنندج، مطالبات مطرح شده از سوی پرستاران را برحق عنوان کرد و قول داد در حد توان آنها را پیگیری کند.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اسماعیل زارعی‌کوشا در این دیدار ضمن تبریک روز پرستار، خاطرنشان کرد: طی ۲ سال گذشته جامعه سلامت درگیر تلاش و زحمت بسیار شدند اما دستاورد معنوی این تلاش‌ها آن بود که مردم بیش از پیش به جایگاه واقعی و ارزشمند شما واقف شدند.

وی در تاکید بر وظیفه‌شناسی جامعه پرستاری اذعان داشت: علیرغم تبعیض‌هایی که در پرداختی‌های پرستاران وجود دارد اما هرگز شاهد تحصن یا ترک خدمت این قشر زحمتکش نبوده‌ایم و این نشان از ویژگی بارز نجابت در میان جامعه پرستاریست.

دکتر زارعی‌کوشا، موارد و مطالبات مطرح شده از سوی اعضای نظام پرستاری را برحق عنوان کرد و گفت: وعده‌های بی‌عمل موجب بی‌اعتمادی می‌شود اما قول می‌دهم این مطالبات را پیگیری کنم.

استاندار کردستان، در خصوص مشکلات مطرح شده در حوزه مدیریت سلامت، اظهار داشت: قطعا مشکلاتی وجود دارد اما مربوط به یک دوره مدیریتی نیست بلکه مربوط به یک فرآیند است و انباشته شده که نیاز به پیگیری دارد.

شایان ذکر است است، اعضای نظام پرستاری سنندج به نمایندگی از جامعه پرستاری استان مطالباتی از جمله پرداخت کارانه معوق ۷ ماهه پرستاران، بخشودگی جرایم رانندگی زمان اجرای طرح محدودیت تردد، همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کم‌بهره به پرستاران، بازنگری در تعرفه‌گذاری و … را مطرح و خواستار پیگیری و حمایت مدیریت ارشد استان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha