کد خبر: معاون-آموزش-متوسطه-وزیرآموزش-و-پرورشا
۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۴۵

معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش گفت: استقلال كشور، تنها با حضور نیروهای انسانی کارآمد در جامعه محقق می شود.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، علی زرافشان در آیین تجلیل از دانش آموزان استان كه در دانشگاه فرهنگیان مشهد يرگزارشد، اظهاركرد: بسیاری از برنامه های علمی وزارت آموزش و پرورش،‌ با حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری شکل گرفته است.

معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش تصريح کرد: دانش آموزان درسراسر کشور توانسته اند، توانمندی علمی خود را نشان دهند و نهادهای علمی کشور را به سرمایه گذاری در این عرصه مجاب کنند.

وي با بیان اینکه باید در مسیر تولید دستاوردهای علمی دانش آموزان تلاش کرد، افزود: بسیاری از دستاوردهای دانش آموزان نیازمند حمایت بیشتر دستگاه های مختلف است تا جنبه های تولیدی پیدا کند.

زرافشان خاطرنشان کرد: مدارس سراسر کشور در شرایط فعلی در مسیر تعلیم و تربیت نیز گام بر می دارند و استعدادها و علاقه های دانش آموزان را شناسایی کرده و زمینه شکوفایی آنان را فراهم می کنند.

معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش با بیان اینکه امید، عزت نفس و خودباوری از رویکردهایی است که باید در بین دانش آموزان سراسرکشور به صورت جدی تقویت شود، گفت: ارزش های نظام ایران در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و همه باید برای حفظ این آرمان ها تلاش كنيم.

وی با بیان اینکه استقلال کشور در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تفسیر می شود، خاطر نشان کرد: این استقلال تنها با حضور نیروهای انسانی کارآمد در جامعه محقق می شود.

زرافشان با بيان اين كه توجه به آموزش و پرورش برای توسعه کشور در ابعاد مختلف یک امر مهم و ضروری است،گفت: رشد و توسعه علمی کشور از دبستان ها آغاز می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha