کد خبر: همت-بلند-نیک-اندیشان-اقلیدی-در-شش-ماهه-ن
۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰

نیک اندیشان تامین سلامت شهرستان اقلید، در شش ماه نخست سال جاری بیش از ۲میلیاردو هشت صدو پنج میلیون تومان به حوزه سلامت اهدا کردند که در توسعه زیر ساخت ها و تامین تجهیزات مورد نیاز به کار گرفته شد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، رئیس شورای خیرین تامین سلامت اقلید با تقدیر از اقدامات خیرین و نیک اندیشان در جهت همکاری و مساعدت در تامین نیازهای حوزه سلامت، گفت: کمک های جذب شده از مبلغ هزار تومان تا نهصد میلیون تومان می باشد و افراد شرکت کننده در امور خیریه تامین سلامت بیش از هزار نفر می باشد که نشان از اهمیت ویژه مشارکت همگانی  مردم شهرستان اقلید در رفع مشکلات و کمبودهای حوزه سلامت را نشان می دهد.

سید محمد عظیمی افزود: خرید دستگاه ماموگرافی، مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار، حصارکشی اطرف ساختمان اورژانس۱۱۵ شهر دژکرد، خرید وسایل و ملزومات جهت راه اندازی اورژانس ۱۱۵ شهربالا و تامین مصالح و لوازم ساختمانی جهت امور عمرانی، از جمله عرصه های کمک خیرین در شش ماهه اول ۱۴۰۰ در شهرستان اقلید به شمار می رود.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان و قائم مقام شورای خیرین تامین سلامت شهرستان اقلید با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی و نیاز سنجی با خیرین حوزه سلامت شهرستان، گفت: شرکت شورای  خیرین تامین سلامت شهرستان اقلید برای اولین بار و با حضور و مشارکت فعال اعضای مجمع خیرین با هدف جذب کمک های مردمی و خیرین در جهت کمک به بیماران نیازمند، خرید تجهیزات مورد نیاز بهداشت ودرمان ثبت و افتتاح گردید.

دکترمسعود جوکار افزود: از زمان شیوع بیماری کووید۱۹ تاکنون ۲میلیارد و ششصد میلیون تومان در جهت خرید هزاران قلم لوازم مصرفی مورد نیاز، ماسک جراحی، مواد ضدعفونی کننده و شوینده و دستکش توسط خیرین و مردم تهیه و در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha