کد خبر: همه-ما-احساس-دِین-به-همکاران-رادیولوژی
۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰
همه ما احساس دِین به همکاران رادیولوژیست داریم

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی  ؛ دکترمحمد رضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی درپیام تصویری خود خطاب به جامعه رادیولوژی اظهار کرد: این توفیق را داشتم که سالهای گذشته درافتتاح کنگره رادیولوژی که یکی از بزرگترین و بهترین کنگره های علمی کشور بود؛ حضور داشته باشم ولی  امسال به دلیل بیماری کرونا از این توفیق محروم هستیم.

وی اذعان کرد:آرزو می کنم این کنگره مانند سالهای گذشته باشکوه و از طریق فضای مجازی برگزار شود و دستاوردهای پرباری برای رشته رادیولوژی و همکاران این رشته داشته باشد.

وی با اشاره به این که شرایط خاصی در کشور حاکم شده است؛ افزود: آنچه لازم است بگویم تشکر و تقدیر و یک نوع احساس دین است که همه ما به همکاران رادیولوژیست داریم که در صف مقابله با بیماری کووید 19 قرار گرفته اند .

ظفرقندی ادامه داد: حجم سی تی اسکن ریه و رادیولوژی هایی که در این زمان برای تشخیص بیماری کووید19 انجام می شود ، بسیار بالا بوده و همکاران رادیولوژیست ما در مواجهه مستقیم با این بیماری هستند و تاکنون چند شهید و همکار مبتلا به کووید 19 داشته ایم .

وی خاطرنشان کرد : امیدوارم زحماتی که جامعه پزشکی و همکارانمان در رشته رادیولوژی متحمل شده اند و از سوابق پرافتخار تاریخ پزشکی کشور نیز خواهد بود؛ به عنوان یادگاری ماندگار در تاریخ پزشکی و بعنوان انجام وظیفه برای خدماتی که در راه خدا و مردم ارائه شده است؛ در تاریخ کشور باقی بماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha