کد خبر: پرداخت-۳-میلیارد-ریال-کمک‌هزینه-درمان
۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قاین گفت: طی یک سال گذشته هلال احمر شهرستان قاین مبلغ ۳ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند پرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، جواد یوسفی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان قاین از قبل شیوع ویروس کرونا تاکنون بر اساس رسالت بشردوستی و نوع دوستی، خدماتی را به مناطق کم برخوردار و محروم ارائه داده و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و کمک های معیشتی به اقشار ضعیف، امکانات و اعتبارات خود را به میدان آورده است.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر قاین در راستای خدمت رسانی به محرومین و اقشارآسیب پذیر طی یک سال گذشته مبلغ ۳ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند پرداخت کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قاین با اشاره به اینکه بیش از 300 بیمار نیازمند از این کمک هزینه ها بهره مند شده اند، افزود: این مبالغ در حوزه های بستری، جراحی، اورتزوپروتز، کاردرمانی، دارو، دندانپزشکی، خرید عینک طبی، چشم پزشکی، فیزیوتراپی و سایر خدمات درمانی هزینه شده است.

وی گفت: این کمک هزینه‌ها از یک میلیون ریال تا ۵۴ میلیون ریال به حساب بیماران نیازمند واریز شده است.

یوسفی، داوطلبان و مسئولان خانه های هلال را پل ارتباطی بین هلال احمر و خیرین دانست و گفت: امیدواریم با جذب کمک‌های خیرین در روستاها برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیماران مثل کپسول اکسیژن و مانومتر، ویلچر و...اقدامات بهتری انجام شود.

وی ادامه داد: مسئولان خانه های هلال نیز باید نسبت به برگزاری دوره های آموزش همگانی فعالیت بیشتری انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha