کد خبر: پلمب-سه-هزار-واحد-صنفی-و-عمومی-متخلف-درم
۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،مهندس علی اصغر  با بیان اینکه در این مدت 239 هزار و 504 مورد بازدید و آموزش موارد پیشگیری و کنترل کرونا در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است خاطر نشان کرد: بازدید از 63 هزار و 500 مورد  از اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش انجام و نکات اموزشی نیز به فعالان این مراکز ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان این حوزه به طور جدی برخورد می شود تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 969 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و یک هزار و 68 مکان عمومی به دلیل تخلف بهداشتی تعطیل شده اند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

مهندس حسنی با تاکید بر اینکه بسیج مقابله محیطی با کووید ‏-۱۹ و نظارت بر واحد های صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان های پر ازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت تصریح کرد: مردم همکاری خوبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارندوبا توجه به فعالیت های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسانه ها به ویژه رسانه ملی، آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha