کد خبر: پیام-تبریک-رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-کرد
۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مناسبت روز پرستار طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران، طلایه‌داران نظام سلامت تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، متن پیام تبریک دکتر فرزین رضاعی به مناسبت فرارسیدن ، ولادت باسعادت بانوی نور و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

 به این شرح است:

 منزلت و جایگاه پرستاری، ایثار و جان فشانی این ناجیان سلامت در عرصه درمان با هیچ کلام و واژه‌ای قابل وصف و ستایش نیست چراکه پرستاری آمیختن طبابت جسم با طبابت روح،  روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتماد به زندگی است.

  آری پرستاری هنر است،  حرفه‌ای سرشار از صداقت،  پاکی و  اخلاص بی نظیر، تخصصی و  بی همتا،  حافظ جان و التیام بخش آلام بیماران که واژه در وصف مقام و جایگاه آنان ناتوان است.

خلوص در برابر خالق و عشق به مخلوق  در کسوت شریف و مقدس پرستاری به وضوح جلوه‌گراست، بدون شک تلاش و تعهد همه‌جانبه این قشر در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان خصوصا در بُحبوحه کرونا واژه‌ای آشنا، جلوه شکوهمندی از تجلی عشق ، عاطفه و کمالات انسانی است،  اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و یقینا این رشادت‌ها به عنوان برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم به یادگاد خواهد ماند.

 دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دست‌های پرتوان شماست و یقین دارم اشک گوشه چشمان نگران، ولی امیدوار دردمندانی که آسایش شبانه خود را به بهای شب زنده‌داری شما به دست اورده‌اند به عنوان نقطه نزول لطف الهی، سلامتی و موفقیت سفیدپوشان ایثارگر این رسته را تضمین می‌کند.

اینجانب خجسته میلاد با سعادت حضرت  زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان که شایسته تمجید هستند،  تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha