کد خبر: کارشناس-روسی-انتقال-آزمون-به-ناپولی-یا
۴ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۱۶

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از سایت sport.business روسیه نوبل آریستامیان کارشناس فوتبال روسیه درباره احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پتزبورگ به یک باشگاه ایتالیایی صحبت کرد.

[caption id="attachment_94036" align="alignnone" width="300"]کارشناس فوتبال درباره آزمون کارشناس فوتبال درباره آزمون[/caption]

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: اینکه گفته می شود لاتزیو به دنبال آزمون است، شایعه نیست. این پیشنهادی واقعی است چون مدیر برنامه ایرانی آزمون در حال مذاکره است. این مدیر برنامه ارتباطات خوبی در انگلیس و ایتالیا دارد. او اکنون مسئول انتقال آزمون است. رمضانی با ناپولی و لاتزیو ارتباط خوبی دارد.

وی افزود: آزمون با زنیت قراردادی بلند مدت دارد. او شهرت زیادی در میان هواداران زنیت دارد و سران باشگاه او را دوست دارند، سردار یکی از مهره های کلیدی تیم است. می دانم زنیت همیشه به دنبال فروش بازیکنانش است اما دوست ندارد آزمون را با مبلغ پایین بفروشد. به نظرم بعد از ایام کرونا در ایتالیا باشگاه های دیگر مثل یوونتوس و اینتر آماده خرید آزمون خواهند بود. نمی توان این مهاجم ایرانی را به کمتر از 30 میلیون یورو فروخت.

پیش از این رسانه های مختلف اروپایی از توجه ناپولی، لاتزیو، وستهام، لستر سیتی، اورتون، آرسنال، اتلتیکو مادرید و سویا برای خرید مهاجم ملی پوش کشورمان خبر داده بودند.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha