ثبت الکترونیکی حضور و غیاب دانش‌آموزان در امتحانات نهایی

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تأیید هویت داوطلبان از امسال به صورت الکترونیکی و براساس بارکد روی کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان ثبت می‌شود.

سید علی میرحیدری درباره فرایند اجرای امتحانات نهایی، اظهار کرد: امسال در خردادماه، ورود دانش‌آموزان به حوزه‌های امتحانی تحت زمان‌بندی خاصی انجام خواهد شد، اگر دانش‌آموزی خارج از زمان‌بندی مورد نظر به حوزه امتحانی مراجعه کند، غیبت در آزمون ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: ورود و خروج دانش‌آموزان برای امتحانات در سال جاری از طریق سامانه الکترونیکی کنترل می‌شود، لذا دانش‌آموزان باید قبل از ساعت ۷:۴۰ وارد سالن برگزاری امتحانات نهایی شده و پس از این زمان به علت بسته شدن سامانه برای داوطلبان که در سالن امتحانات حضور نداشته باشند به منزله غیبت و برگه امتحانی آنها تصحیح نخواهد شد.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه فرایند آغاز آزمون از ساعت هفت صبح شروع و دانش‌آموزان تا ۷:۳۰ می‌توانند وارد محوطه حوزه برگزاری آزمون شوند، افزود: ورود به سالن برگزاری آزمون با کنترل عوامل برگزاری از ساعت ۷:۱۵ الی ۷:۴۰ صبح خواهد بود و رأس ساعت ۷:۴۰ درب‌های حوزه برگزاری امتحانات نهایی بسته خواهد شد.

وی درباره ثبت تأیید هویت داوطلبان از امسال به صورت الکترونیکی و براساس بارکد روی کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان، گفت: پس از استقرار دانش‌آموزان در حوزه برگزاری امتحانات نهایی فرایند آماده‌سازی برگزاری امتحانات و توضیحات آزمون به مدت ۱۰ دقیقه اجرا و آزمون رأس ساعت هشت آغاز خواهد شد. دانش‌آموزان نسبت به نبود همراهی وسایل الکترونیکی در جلسه آزمون اقدام ویژه داشته باشند.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha