کد خبر: کشف-کالاي-قاچاق-در-بندر-عسلويه
۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷
کشف کالاي قاچاق در بندر عسلويه

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "يداله شرفي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مرزبانان پايگاه درياباني کنگان یک شناور حامل کالاي قاچاق در آب هاي بندر عسلویه را شناسايي و توقيف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی، 17هزار و 257 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي، 6هزار و 518 عدد لوازم جانبي موبايل، 5هزار و 135 ثوب پوشاک، 35 دستگاه لوازم آزمايشگاهي (دماسنج ديجيتالي)، 169 دستگاه لوازم جانبي رايانه، 28 دستگاه لپ‌تاپ، 26 عدد لوازم الکتريکي، 30 عدد مودم، 59 عدد لوازم صنعتي و... که به صورت غيرمجاز بارگيري شده بود را کشف کردند.

سرهنگ "شرفی"با اشاره به دستگيري 5 متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهاي مکشوفه را 125 ميليارد ريال برآورد کردند.

فرمانده مرزباني استان بوشهر با بيان اينکه برخورد قاطعانه با پديده قاچاق يکي از موضوعاتي است که با جديت در دستور کار اين فرماندهي قرار دارد و با توجه به شعار سال که توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌هاست، با اهتمام بيشتر به مبارزه با اين پديده شوم ادامه خواهيم داد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha