کد خبر: کشف-259-کیلو-تریاک-در-یاسوج
۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرتیپ دوم ستاد "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تعامل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران و مأموران اداره اطلاعات حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج-اصفهان به 3 دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و  به آن ها دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس با سرعت زیاد از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودروها متوقف و در بررسی مأموران مشخص شداین 2 خودرواسکورت کننده مواد بوده که  مأموران در بازرسی از خودروی سوم 259 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

مصطفایی با اشاره به این که در این رابطه  3 قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha