کد خبر: گلایه-امیرحسین-صادقی-فکر-می‌کنم-من-سر
۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت امیرحسین صادقی، مدافع ملی پوش اسبق تیم استقلال تهران در هفته گذشته با از دست دادن مادرش سوگوار شد و مراسم ترحیم آن مرحومه با اتقاقی عجیب در غیاب بازیکنان این تیم انجام شد.
صادقی که طی ماه‌های گذشته با انتقادات از عملکرد مدیران باشگاه استقلال سعی بر اصلاح رفتار آنها داشته ظاهراً به همین دلیل حتی یک پیام تسلیت هم از سوی باشگاه و مدیران آن دریافت نکرده است!
او همینطور از بازیکنان تیم هم گلایه دارد چرا که در این مقطع ناراحت کننده تنها بازیکنی که در مراسم ترحیم حضور یافت، محمد نادری بود. امیرحسین صادقی در این مورد گفت: چه بگویم! زنگ نزدند و یک پیام هم ندادند، آمدن که هیچ!
صادقی درباره اینکه که هیچ یک از استقلالی‌ها با او تماس نگرفتند، گفت: بازیکنان قدیمی استقلال به من زنگ زدند اما از بازیکنان فعلی کسی تماس نگرفت. آقای فکری به من زنگ زدند اما از طرف باشگاه کسی پیامی نداد، فکر می‌کنم من سرطان استقلالم!
او در ادامه صحبت‌هایش گفت: آقایان نکونام، فتح الله زاده، هاشمی نسب، افشین پیروانی، علی دایی، علی کریمی و خیلی از عزیزان تسلیت گفتند اما از بازیکنان فعلی کسی به من تسلیت نگفت به غیر از محمد نادری که به مراسم تشریف آورده بود. نمی‌دانم دلیل این رفتار چیست، ولی تعجب کردم که اینطور شد. شاید حواس‌شان نبوده و هر چیز دیگری. از تمامی عزیزانی که تسلیت گفتند و ابراز همدردی کردند قدردانی می‌کنم و امیدوارم که همگی سلامت باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha