کد خبر: ۵۵۰-میلیارد-ریال-در-دولت-تدبیر-و-امید-بر
۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدمهدی شهریاری اظهار داشت: زمین مورد نظر برای احداث بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی تکاب در اسفند ماه ۱۳۸۷ به پیمان‌کار پروژه تحویل و عملیات ساختمانی نیز همان زمان شروع شده‌است.

وی با بیان اینکه عملیات ساختمانی بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی تکاب از ۲ سال قبل سرعت و شتاب گرفته است اظهار داشت: مشکلاتی از جمله انتخاب زمین و تعریف نشدن کد بودجه مشخص از مهمترین مانع‌های این پروژه بود که موجب کندی عملیات ساختمانی آن شده‌ بود.

شهریاری بیان ‌کرد: اوایل بهمن‌ماه امسال با پیگیری های انجام شده تحویل موقت ساختمان بیمارستان از وزارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت انجام شد و اکنون بیمارستان تکاب توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در حال تجهیز است.

وی ادامه‌ داد: عملیات ساختمانی این بیمارستان به پایان رسیده اما بخش مهمی از فرآیند قبل از افتتاح، مربوط به تجهیز امکانات آن است که اکنون در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات این بیمارستان از سه سال قبل تهیه و خریداری شده که با قیمت‌های فعلی در خریداری آنها نیز مشکل پیش می‌آمد اضافه ‌کرد: نصب و استقرار بخش زیادی از تجهیزات در داخل بیمارستان هیچ مشکلی نداشت و فقط در نصب برخی از تجهیزات در داخل ساختمان بیمارستان مشکلی پیش آمده‌بود که حل و بسیاری از تجهیزات در محل مورد نظر نصب و مستقر شده‌است.

وی افزود: استاندار آذربایجان‌غربی بیشتر از همه مسوولان پیگیر تکمیل و افتتاح بیمارستان تکاب است و امیدواریم این بیمارستان تجهیز و هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha