کد خبر: ۵-اورژانس-زمینی-و-یک-اورژانس-هوایی-در-حو
۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۰۳

به گزارش گروه استان های   خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی با سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه و برنامه ریزی وزیر بهداشت و  کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور دیدار و گفت و گو کرد.

مظلومی در تشریح جزئیات دیدار با رئیس اورژانس کشور گفت: ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان و به ویژه پرسنل زحمت کش اورژانس در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، در وضعیت کنونی کشور، حوزه بهداشت و درمان عزم ویژه و جهادی مسئولان برای رفع مشکلات و نیاز های این حوزه را می طلبد.

مظلومی افزود: حوزه انتخابیه اینجانب با توجه به موقعیت جغرافیایی دارای راه های مواصلاتی زیاد و مهمی است که به منظور رعایت مسائل ایمنی و امداد رسانی به موقع نیازمند افزایش پایگاه های اورژانس در نقاط مختلف است.

نماینده بهبهان و آغاجاری تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته، راه اندازی و تجهیز اورژانس هوایی و پنج اورژانس زمینی ( شهر منصوریه، دهستان دودانگه ،آب باران ،قلعه کعبی و پایگاه ۶۰ متری ) مصوب شد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد وزارت بهداشت و سازمان اورژانس تجهیزات و اقدامات لازم را برای افتتاح و راه اندازی این پایگاه های اورژانس تا دهه فجر انجام دهند.

مظلومی همچنین با اشاره به نشست با معاون توسعه و برنامه ریزی وزیر بهداشت گفت: با توجه به وضعیت بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، برای تسریع در راه اندازی هرچه سریع تر نیازمند توجه ویژه برای تجهیز امکانات و اختصاص نیروی انسانی مورد نیاز است که امیدواریم با مساعدت ویژه وزارتخانه این امر در کمترین زمان محقق شود.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری یادآور شد: از معاون توسعه و برنامه ریزی وزیر بهداشت درخواست داشتم با توجه به سابقه و نیاز بیمارستان های بهبهان و آغاجاری تجهیزات و امکانات مورد نیاز این بیمارستان ها تامین و در بودجه سالانه  توجه ویژه ای لحاظ شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha