کد خبر: ۷۲-درصد-دانش‌آموزان-چهارمحال-و-بختیار
۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸
۷۲ درصد دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در شبکه شاد حضور مستمر دارند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرحناز قائدامینی  با اشاره به شیوع کرونا و برگزار کلاس‌های درس به صورت مجازی گفت: ۷۲ درصد دانش‌آموزان استان حضور مستمر در شبکه شاد دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در سال تحصیلی جدید ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیلند که از این تعداد ۸۲ درصد به شبکه شاد متصل هستند.

وی با تاکید بر اینکه در سالهای گذشته دانش‌آموزان از حضور در شبکه مجازی و استفاده از ابزار الکترونیکی منع می‌شدند، گفت: با  توجه به شرایط کنونی، استفاده از این بستر به عنوان یک ظرفیت و فرصت برای ارائه آموزش به دانش‌آموزان است.

وی اظهار داشت: در زمان گذشته نگاه و توجه حوزه آموزش و پرورش به شبکه مجازی و آموزش الکترونیکی بسیار کمرنگ بود و با شیوع ویروس کرونا به صورت غیر منتظره در یک فضا ناشناخته قرار گرفتیم که معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء دانش‌آموزان با این فضا ناآشنا بودند و با توجه به کمبود زیرساخت‌ها، شبکه ملی شاد به خوبی در کشور پاسخگوی نیازهای آموزش وپرورش بود.

قائدامینی به ظرفیت و توانایی معلمان استان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: تدوین و آماده‌سازی محتوای آموزشی پایه سوم ابتدایی به این استان واگذار و محتوای تمام دروس در استان طراحی و آماده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha