بکارگیری تمام تجهیزات سپاه کردستان برای کمک رسانی به مردم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در جریان بارش برف سنگین اخیردر استان، از تمام تجهیزات و امکانات سپاه برای امدادرسانی به مردم استفاده کردیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) استان کردستان  سردار سیدصادق حسینی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان که با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، گفت بارش برف در کردستان اگرچه مشکلاتی برای مردم و مسئولان بوجودآورد اما یک برکت آسمانی و الهی بود  بود و باعث ایجاد شور و شعف مردم شد .

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسئولان به اقتضاء  تجهیزات و امکاناتی که در اختیار داشتند به موضوع برفروبی در معابر شهری و محورهای برون شهری کمک کردند و در مجموع نتایج مطلوبی حاصل شد .

فرمانده سپاه کردستان اظهار داشت : به دنیال بارش برف و کولاک در سطح محورها و شهرهای استان مشکلاتی بوجود آمد که به محض مشاهده این شرایط از ظرفیت‌های مختلف سپاه برای کمک به موضوع برفروبی و پیگیری مطالبات مردم استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: جلسات مفیدی در جهت مدیریت اوضاع کردستان برگزار شد و در جلسه مدیریت بحران شرح وظایف هرکدام از بخشها و دستگاههای مختلف اجرایی تعیین گردید

سردار حسینی  به  فعالیت دستگاه ماشین‌آلات، 8 دستگاه کمپرسی و 8 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سپاه جهت برفروبی و جابجایی شهروندان اشاره کرد و گفت :از آنجایی که توزیع آرد در سطح نانوایی ها دغدغه مردم و مسئولان استان شده بود، 50 دستگاه خودرو کمکدار سپاه و سایر نیروهای نظامی برای توزیع آرد، برف تکانی درختان و جمع‌آوری درختان شکسته وارد عمل شدند .

فرمانده سپاه کردستان خدمات‌رسانی به مسافران در راه مانده در مرکز استان و شهرستان‌ها و توزیع غذای گرم در بین مسافران را از دیگر اقدامات سپاه بیت‌المقدس در روزهای برف و کولاک استان کردستان عنوان کرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha