حمایت از توسعه کسب‌ و کارهای زنان سرپرست خانوار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: از توسعه مشاغل و کسب و کار در حوزه زنان سرپرست خانوار ، دارای معلولیت و کارآفرینان حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر "حجت‌الله عبدالملکی" از نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین سرپرست خانوار و دارای معلولیت در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید و بر اهمیت این نوع مشاغل تاکید کرد.
در این بازدید، مسئولان بخش‌ها و غرفه‌‎های حاضر در نمایشگاه، چالش‌ها و مسائل خود را پیرامون توسعه مشاغل به ویژه در حوزه مشاغل خانگی بیان کردند .
غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه خواستار حمایت دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از  توسعه مشاغل در حوزه زنان سرپرست خانوار و معلولان شدند .
بازاریابی محصولات، بیمه و هزینه‌های درمانی معلولان، تهیه ابزار اولیه برای کار، کمک‌های حمل و نقل ویژه معلولان و تسهیل در صدور فرآیند مجوزهای بهداشتی، اختصاص محل مناسب و دائمی برای فروش و عرضه محصولات از جمله نکاتی بود که از سوی غرفه‌داران مطرح شد.
در این نمایشگاه صنایع دستی، غذایی، پوشاک، کشاورزی و کیف و چرم در معرض دید عموم و عرضه قرار گرفته است .
نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین سرپرست خانوار و معلول که همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی خیابان آزادی افتتاح شده است تا 22 بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha