تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و جهاد کشاورزی استان کرمان منعقد شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان خبر داد: تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در جهت مشارکت در طرح های فقرزدایی و توسعه فرهنگ زکات واجب و مستحبی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ داوود بیگلری در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: در چارچوب این تفاهم نامه، جهاد کشاورزی متعهد شد در زمینه مهارت افزایی، دانش افزایی در حوزه های کشاورزی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلف ارائه کند.

وی افزود: همچنین در راستای این تفاهم نامه مشارکت در ارتقای سطح دانش فنی و اجرایی مدد جویان کمیته امداد از طریق انتقال یافته ها، روش ها و دانش نوین و پیش بینی ایجاد شغل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: مقرر شده است؛ مددجویان بتوانند محصولات خود را در جشنواره ها و نمایشگاه های کشاورزی به فروش برسانند و در نهایت اشتغال و درآمد پایدار برای این مددجویان ایجاد شود.

بیگلری در ادامه بیان کرد: این تفاهم نامه در جهت توسعه همکاری ها مابین کمیته امداد و سازمان جهاد کشاورزی در جهت بهره برداری بهینه از ظرفیت های بالقوه موجود در بخش کشاورزی و دامپروری استان، به منظور ترویج فرهنگ زکات منعقد شد.

وی با اشاره به موضوعات گسترده مطروحه در تفاهمنامه عنوان کرد: این تفاهم نامه در راستای جامعه عمل پوشاندن به فرائض دینی و رسیدگی به اقشار محروم استان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در ادامه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه اشتغال مددجویان بسیار پیگیر است؛ تا مددجویان به استقلال مالی برسند. باشد که این تفاهم‌نامه گام موثری باشد تا اشتغال در استان افزایش یابد.

بیگلری خاطرنشان ساخت: کارهای ارزشمندی تاکنون انجام شده است؛ اما این تفاهمنامه بسیار استثنایی خواهد بود و کمیته امداد را در رسیدن به اهداف خود کمک خواهد کردجهاد کشاورزی استان کرمان/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha