افزایش ۲۲۰ درصدی مشارکت کرمانی ها در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از افزایش ۲۲۰ درصدی مشارکت مردم این استان در طرح اکرام ایتام و محسنین در دهه اول ماه محرم امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد با اشاره به استقبال قابل‌ توجه مردم استان کرمان در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: ثبت‌ نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین در دهه اول محرم سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم ۶۲۰ حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌ نام کرده‌ اند، خاطرنشان کرد: این حامیان نیکوکار حمایت یک هزار و 33 فرزند یتیم و محسنین را عهده‌دار شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: هم‌ اکنون ۲۳ هزار و ۸۰۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند؛ که توسط ۶۶ هزار و ۸۶۳ حامی خیر حمایت مادی و معنوی می‌ شوند.

عسکری نژاد به راه‌ های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌ توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکار از طریق پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده بگیرند.

کمیته امداد استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha